TERMINŲ IR SĄLYGŲ SANTRAUKA
Internetinę parduotuvę FIZIGO valdo bendrovė " Sparo s.r.o.46835181, Slovakijos Respublika.
Su mumis galite susisiekti mūsų el. paštu arba telefonu.
Kai tik išsiųsite užsakymą per internetinę parduotuvę, sutartis bus sudaryta. Jūsų užsakymo priėmimą ir sutarties sudarymą patvirtinsime el. paštu.
Mokėjimą atlikite per 3 dienas nuo sutarties sudarymo.
Kaip vartotojas, galite atsisakyti sudarytos sutarties bet kuriuo metu iki 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. Kurių sutarčių negalima atsisakyti, rasite išsamiose sąlygose. Mes galime atsisakyti sudarytos sutarties bet kuriuo metu iki to momento, kai jūs iš mūsų perimate prekes. Atsisakę sutarties, per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo savo sąskaita grąžinsite mums prekes, įskaitant visas dovanas ir premijas, jei tokių suteikėme, savo sąskaita. Mes grąžinsime jums pinigus per 14 dienų nuo grąžintų prekių gavimo. Vėliau jums bus nurodytas prekių pristatymo adresas.
Jei mūsų internetinėje parduotuvėje užsisakote materialių prekių, bus sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis.
Šias prekes pristatome tik į šias šalis: Airija, Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Graikija, Graikija, Ispanija, Italija, Kroatija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Nyderlandai, Lenkija, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Vengrija, Vokietija. Prekių savininku tapsite gavę prekes, bet ne anksčiau, nei sumokėsite visą kainą. Jei jums, kaip vartotojui ar ne verslo subjektui, pristatomos sugadintos prekės, nedelsdami praneškite mums apie tai. Jei žalą pastebėsite atsiimdami prekes, apie ją taip pat informuosite vežėją. Jei sugadintos prekės pristatomos jums kaip verslininkui, turėtumėte tartis su vežėju.
Jei nesate verslininkas, turite teisę pateikti skundą dėl prekių trūkumų per 24 mėnesius nuo prekių gavimo arba per ilgesnį laikotarpį, jei tai nurodyta kitur. Būdami verslininkas, dėl defektų, kurie buvo prekėse tuo metu, kai žalos rizika perėjo jums, galite pareikšti pretenziją per 6 mėnesius, o paslėpto defekto atveju - per 2 metus nuo prekių gavimo. Tikslią informaciją apie tai, kaip pateikti pretenziją dėl prekių ir ko galite reikalauti pretenzijos pateikimo atveju, galite rasti sąlygose.
BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1 Sąlygų taikymo sritis. Šios sąlygos reglamentuoja mūsų, kaip prekybininko, ir jūsų, kaip kliento, sutarčių sudarymą internetinėje parduotuvėje, taip pat mūsų ir jūsų teises ir pareigas pagal sutartis. Taisyklėse ir sąlygose taip pat pateikiama privaloma informacija. Informaciją apie asmens duomenų tvarkymą rasite atskirame dokumente mūsų interneto svetainėje. Šios sąlygos įsigalioja 2023 m. vasario 23 d.
1.2. Vartojamos sąvokos. Savo sąlygose naudojame toliau nurodytas santrumpas:
1.2.1. Mes, t. y. prekiautojas, FIZIGO - Sparo s.r.o., kurios registruota buveinė yra adresu Ľubochnianska 4, 83104 Bratislava, asmens kodas 46835181, Slovakijos Respublika.
1.2.2:
1.2.2.1. Vartotojas, kuris yra asmuo, veikiantis ne pagal savo verslą arba ne pagal savo savarankišką profesiją,
1.2.2.2. ne verslininkas, t. y. juridinis asmuo, kuris veikia ne savo verslo srityje arba ne savarankiškai vykdydamas savo profesinę veiklą,
1.2.2.3. verslininkas, kuris yra fizinis arba juridinis asmuo, veikiantis vykdydamas savo verslą arba nepriklausomai vykdydamas savo profesinę veiklą.
1.2.3. Internetinė parduotuvė, t. y. mūsų interneto sąsaja, esanti adresu www.FiziGO.com, kurioje galite peržiūrėti mūsų pasiūlymus ir užsisakyti prekių iš mūsų asortimento.
1.2.4. el. paštas, t. y. elektroninis paštas, kuriuo su mumis galima susisiekti el. pašto adresu, nurodytu mūsų internetinės parduotuvės interneto svetainėje.
1.2.5. Telefonas, t. y. telefono numeris, kuriuo su mumis galima susisiekti mūsų internetinės parduotuvės internetiniame adrese nurodytu telefono numeriu.
1.2.6. Sutartys, kurios reiškia pirkimo sutartis.
1.3. Sąlygų ryšys su sutartimi. Taisyklės ir sąlygos yra neatskiriama visų sutarčių dalis. Nukrypstančios sutarties nuostatos turi viršenybę prieš sąlygų formuluotes.
1.4. Sutarties ir sąlygų santykis su teisės aktais. Taisyklėse ir sąlygose arba sutartyje nereglamentuojamas teises ir pareigas reglamentuoja Slovakijos Respublikos įstatymai, visų pirma Įstatymas Nr. 102/2014 Coll. dėl Civilinio kodekso ir Įstatymas Nr. 250/2007 Coll. dėl vartotojų apsaugos, laikantis Europos Sąjungos teisės aktų, visų pirma Direktyvos 2011/83/ES dėl vartotojų teisių ir Direktyvos 2000/31/EB dėl elektroninės komercijos. Esant prieštaravimui tarp sąlygų ar sutarties ir teisinio reglamentavimo, išskyrus atvejus, kai nuo jo galima nukrypti susitarimu, pirmenybė teikiama teisiniam reglamentavimui.
1.5. Sąlygų ir sutarties nuostatų atskirumas. Jei kuri nors sąlygų ar sutartinių susitarimų nuostata tampa negaliojančia, neveiksminga arba į ją neatsižvelgiama, kitų sąlygų ir sutartinių susitarimų nuostatų galiojimui ir veiksmingumui tai neturi įtakos.
1.6. Santykiai su tarptautiniu elementu. Mūsų ir jūsų teisiniams santykiams su tarptautiniu elementu taikoma Slovakijos teisė, o ginčai sprendžiami Slovakijos teismų jurisdikcijoje. JT konvencija dėl tarptautinio prekių pirkimo-pardavimo sutarčių (Vienos konvencija) netaikoma.
1.7 Skundų sprendimo būdai. Bet kokie skundai ir ginčai tarp jūsų ir mūsų gali būti sprendžiami
1.7.1. ne teismo tvarka Slovakijos prekybos inspekcijos (www.soi.sk) vykdomame procese,
1.7.2. elektroniniu paštu mūsų elektroninio pašto adresu.
1.8. Priežiūros institucijos. Mūsų veiklą kontroliuoja ir prižiūri Slovakijos Respublikos valstybės institucijos, į kurias galima kreiptis su skundais pagal jų veiklos sritį ir įgaliojimus reglamentuojančius teisės aktus. Valstybinės priežiūros institucijos visų pirma yra šios:
1.8.1. Slovakijos prekybos inspekcija,
1.8.2. prekybos licencijas išduodančios institucijos,
1.8.3. Asmens duomenų apsaugos tarnyba,
PREKIŲ UŽSAKYMAS IR SUTARČIŲ SUDARYMAS
2.1. Prekių užsakymas. Prekes mūsų internetinėje parduotuvėje galima užsisakyti priimant pasiūlymą sudaryti sutartį, kuri yra prekių rodymas internetinėje parduotuvėje, per
2.1.1. internetinėje parduotuvėje.
Mūsų pasiūlymo priėmimas su pakeitimu ar nukrypimu nėra galimas ir laikomas Jūsų priešpriešiniu pasiūlymu.
2.2. Prekių užsakymas internetu. Jūs užsakote prekes per internetinę parduotuvę pasirinkdami siūlomas prekes pagal reikiamą kiekį, kokybę ir dizainą, įdėdami prekes į virtualų krepšelį, prisijungdami prie savo vartotojo paskyros arba sukurdami naują vartotojo paskyrą, užpildydami reikiamus duomenis, pasirinkdami pristatymo ir apmokėjimo būdą ir pateikdami užsakymą mygtuku "Apmokėti dabar", taip sudarydami sutartį. Prieš pateikdami užsakymą turėsite galimybę patikrinti ir prireikus pakeisti įvestus duomenis.
2.3. Užsakymo patvirtinimas. Sėkmingą jūsų užsakymo priėmimą ir sutarties sudarymą patvirtinsime išsiųsdami jums el. laišką į jūsų el. pašto adresą, kuriame bus nurodyta
2.3.1. Sutarties sudarymo patvirtinimas ir jos turinys.
Neišsamaus ar neteisingo užsakymo atveju paprašysime jūsų papildyti užsakymą arba informuosime apie negalimumą sudaryti sutartį.
2.4. Sutarties kalba ir jos išsaugojimas. Sutartys sudaromos anglų kalba. Sudarytas sutartis saugosime ir, jums paprašius, suteiksime galimybę susipažinti su sutartimi.
SUDARYTOS SUTARTYS IR JŲ TURINYS
3.1. Sutarties keitimas ir nutraukimas. Sudarytos sutartys negali būti vienašališkai pakeistos ar nutrauktos; tai galima padaryti tik abipusiu susitarimu arba jei to reikalauja įstatymai ar sąlygos.
3.2. Pirkimo sutarties turinys. Sudarytos pirkimo sutarties pagrindu mes įsipareigojame jums sutartu būdu pristatyti užsakytas materialines prekes ir suteikti visas sutartas paslaugas, o jūs įsipareigojate priimti prekes ir sumokėti mums visą kainą, kurią sudaro užsakytų prekių kaina, apmokėjimo kaina, prekių pristatymo kaina ir visų užsakytų papildomų paslaugų kaina.
3.3 Intelektinės nuosavybės apsauga. Jei pagal sutartį jums tiekiame prekes, kurios yra saugomos intelektinės nuosavybės teisėmis (ypač autorių teisėmis, prekių ženklais, pramoniniu dizainu, patentais ir naudingaisiais modeliais), licencija naudotis intelektinės nuosavybės teisėmis nėra sutarties dalis. Jūs negalite naudoti autorių teisėmis apsaugotų prekių kaip fizinis asmuo, išskyrus savo asmeniniam naudojimui, ir kaip juridinis asmuo, išskyrus savo vidiniam naudojimui, ypač neturite teisės atgaminti, perparduoti, išnuomoti ar kitaip padaryti prekes prieinamas trečiosioms šalims.
3.4 Nuolaidos ir akcijos. Taikant nuolaidas ar kitas rinkodaros akcijas, atskirų nuolaidų ir kitų teikiamų lengvatų negalima derinti, nebent nurodyta kitaip.
3.5. Dovanos ir premijos. Jei pagal sutartį jums buvo suteiktos dovanos ar kitos premijos, tai daroma dovanų sutarties pagrindu ir mes neatsakome už jų trūkumus. Dovanų sutarties egzistavimas priklauso nuo pagrindinės sutarties egzistavimo, o dovanų sutartis sudaroma su atidedamąja sąlyga, kad nutraukus pagrindinę sutartį dovanų sutartis bus nutraukta.
3.6. Nuolaidų kuponai ir dovanų kuponai. Nuolaidų kuponai ir dovanų kuponai gali būti išperkami laikantis sąlygų, dėl kurių susitarta arba kurios nurodytos kupone ar dovanų kupone. Jei nesusitarta kitaip, juos galima išpirkti tik pas mus, o jų galiojimo laikotarpis yra ribotas - nuolaidų kuponai galioja vienerius metus nuo išdavimo dienos, o dovanų kuponai - vienerius metus nuo išdavimo dienos.
MOKĖJIMO SĄLYGOS
4.1. Mokėjimo būdai. Visa kaina gali būti
4.1.1. iš anksto negrynaisiais pinigais "Shopify Pay
4.1.2. iš anksto negrynaisiais pinigais kreditine kortele,
4.1.3. iš anksto negrynaisiais pinigais per "PayPal" mokėjimo sistemą
4.2. Apmokėjimo laikas. Visą kainą privalote sumokėti iki prekių pristatymo pagal sutartą mokėjimo būdą. Jei visa kaina turi būti sumokėta iki prekių pristatymo, privalote ją sumokėti per 3 dienas nuo sutarties sudarymo. Jei visa kaina turi būti sumokėta per mokėjimo paslaugų teikėją, visa kaina sumokama pervedant pinigų sumą į mūsų sąskaitą mokėjimo paslaugų teikėjo įstaigoje.
4.3. Mokestinių dokumentų perdavimas elektroniniu būdu. Jūs sutinkate, kad sąskaitą faktūrą (mokestinį dokumentą) išrašytume ir atsiųstume elektronine forma el. pašto adresu, kurį nurodėte pateikdami užsakymą.
TIEKIMO SĄLYGOS
5.1 Prekių pristatymas. Prekes pagal Sutartį mes galime pristatyti jums per savo partnerius. Prekių pristatymas pagal Sutartį yra vienkartinis pristatymas ir nėra pakartotinis prekių pristatymas, kaip apibrėžta Civilinio kodekso 1829 straipsnio 1 dalies c punkte. Tačiau mes galime užsakyti, kad prekes jums tiesiogiai pristatytų mūsų partneris, todėl, užsakius kelių rūšių prekes, jos gali būti pristatomos keliomis dalimis ir mes galime būti nenurodyti kaip atitinkamos pakuotės siuntėjas. Toliau išdėstytos pristatymo sąlygos taikomos visiems daliniams pristatymams, jei tokių yra.
5.2 Pristatymo būdai. Pristatymo būdus, kuriais galite naudotis, rasite atitinkamame mūsų internetinės parduotuvės puslapyje. Čia
5.3. Pristatymo apribojimai. Prekes pristatome tik į toliau nurodytas šalis:
5.3.1. Airija, Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Danija, Estija, Graikija, Graikija, Ispanija, Italija, Kroatija, Latvija, Lietuva, Liuksemburgas, Malta, Nyderlandai, Lenkija, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Vengrija, Vokietija.
5.4. Nuosavybės teisės įsigijimas. Jūs tampate mūsų jums tiekiamų prekių savininku, kai gaunate prekes, bet ne anksčiau, nei sumokate visą kainą.
5.5. Pristatymo laikas. Sutartas prekių pristatymo laikas skaičiuojamas nuo sutarties sudarymo. Jei visa kaina turi būti sumokėta prieš pristatant prekes, pristatymo terminas skaičiuojamas tik nuo visos kainos sumokėjimo. Prekės pristatomos į paskirties vietą per šį laikotarpį. Jei nesate vartotojas ir prekes į jų paskirties vietą turi pristatyti vežėjas, prekės šiuo laikotarpiu bus perduotos vežėjui.
5.6 Prekių priėmimas. Priklausomai nuo pristatymo būdo, prekes turite priimti sutartu laiku ir sutartoje vietoje. Jei prekes turi pristatyti vežėjas, prekes turite priimti, kai jos pasiekia paskirties vietą. Jei prekių nepriimate, mes turime teisę atsisakyti sutarties, teisę į prekių pristatymo išlaidų apmokėjimą, jei jos nebuvo apmokėtos iki prekių pristatymo, ir teisę į sandėliavimo išlaidų apmokėjimą už prekių sandėliavimo laikotarpį, kuris baigiasi, kai jūs priimate prekes, atsisakote sutarties arba mes atsisakome sutarties. Saugojimo mokestis yra €1 už kiekvieną dieną, tačiau bendra saugojimo mokesčio suma negali viršyti saugomų prekių kainos. Jei mes pakartotinai pristatome jums prekes po to, kai jūs jų neperėmėte, mes turime teisę į su pakartotiniu pristatymu susijusių išlaidų atlyginimą.
5.7. Tapatybės patikrinimas gavus prekes. Jei už prekes buvo sumokėta prieš pristatant prekes, mes turime teisę pristatyti prekes, jei, remdamiesi asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu, patikriname prekes priimančio asmens tapatybę.
5.8. Vartotojo ar ne vartotojo padaryta žala gabenamoms prekėms. Jei esate vartotojas arba ne verslininkas, prekių sugadinimo rizika jums pereina nuo prekių gavimo momento. Jei prekės jums pristatomos sugadintos, privalote nedelsdami ir pageidautina, kad apie tai mums praneštumėte:
5.8.1. elektroniniu paštu mūsų elektroninio pašto adresu,
5.8.2. telefonu mūsų telefono numeriu.
Jei gavę prekes pastebite siuntinio pažeidimus, privalote apie tai informuoti ne tik mus, bet ir vežėją. Prieš priimdami apgadintą siuntą, galite paprašyti vežėjo ją išpakuoti, o jei pastebėsite, kad prekė yra apgadinta, neprivalote jos priimti iš vežėjo.
5.9 Prekių sugadinimas vežant Prekes prekiautojui. Jei esate įmonė ir prekes turi pristatyti vežėjas, prekių sugadinimo rizika pereina jums, kai prekės perduodamos vežėjui. Jei prekių sugadinimas įvyksta po to, kai žalos rizika pereina, mes už tai neatsakome, o prekių sugadinimas neturi įtakos jūsų įsipareigojimui sumokėti visą kainą ir jūsų įsipareigojimui priimti prekes. Jei prekės jums pristatomos sugadintos, turite nedelsdami pareikšti vežėjui pretenziją dėl žalos atlyginimo.
5.10 Prekių įpakavimas. Jei nesusitarta kitaip, Prekės bus supakuotos taip, kad būtų tinkamos joms išsaugoti ir apsaugoti.
TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
6.1 Bendrasis sutarties atsisakymas. Atsisakymas nuo sudarytos sutarties panaikina sutartį nuo pat pradžių ir šalys privalo grąžinti viena kitai viską, ką yra pateikusios pagal nutrauktą sutartį. Sutarties atsisakymas taip pat nutraukia nuo jos priklausančią dovanojimo sutartį. Teisė atsisakyti sutarties gali būti įgyvendinama laikantis sąlygose nustatytų sąlygų arba įstatymų numatytais atvejais.
6.2. Mūsų teisė atsisakyti sutarties. Mes turime teisę bet kuriuo metu nuo sutarties sudarymo dienos iki tol, kol jūs iš mūsų perimsite prekes, atsisakyti sudarytos sutarties dėl toliau nurodytų priežasčių:
6.2.1. užsakytų prekių atsargų išsekimo,
6.2.2. nepavykus atsiimti prekių,
6.2.3. netinkamo naudojimosi mūsų internetine užsakymų sistema,
6.2.4. neteisingos informacijos pateikimas užsakant prekes,
6.2.5. prekių užsakymas žymiai mažesne nei įprasta kaina, jei prekės šia kaina buvo pasiūlytos dėl mūsų internetinės parduotuvės klaidos ar klaidos,
6.2.6. kitos ypatingos svarbos priežastys.
6.3. Vartotojo teisė atsisakyti sutarties. Jei esate vartotojas, turite teisę atsisakyti sudarytos sutarties per 14 dienų nuo
6.3.1. prekių gavimo, jei sudaroma pirkimo-pardavimo sutartis,
6.3.2. paskutinio prekių pristatymo gavimo, jei sutartis apima kelių rūšių prekes arba kelių dalių pristatymą,
6.3.3. pirmojo prekių pristatymo priėmimas, jei sudaroma sutartis dėl reguliariai pasikartojančio prekių pristatymo,
6.3.4. sutarties sudarymo, jei tai yra kitokia sutartis.
6.4. Sutarties atsisakymo negalimumas. Jūs neturite teisės atsisakyti sutarčių:
6.4.1. dėl prekių, kurios buvo pritaikytos jums arba jūsų asmeniui, tiekimo,
6.4.2. dėl prekių tiekimo uždaroje pakuotėje, kurios buvo išimtos iš pakuotės ir kurių negalima grąžinti dėl higienos priežasčių,
6.4.3. greitai gendančių prekių arba prekių, kurios po pristatymo buvo negrįžtamai sumaišytos su kitomis prekėmis, pristatymo,
6.4.4. dėl paslaugų teikimo, jei jos buvo suteiktos gavus išankstinį jūsų sutikimą iki sutarties atsisakymo termino pabaigos,
6.4.5. kitų, jei tai numatyta teisės aktuose.
6.5. Atsisakymo nuo sutarties būdas. Jei turite teisę atsisakyti Sutarties ir norite ją nutraukti, galite tai padaryti vienašaliu teisiniu veiksmu, įteiktu mums, geriausiai užpildydami prie Sąlygų pridėtą pavyzdinę Sutarties atsisakymo formą ir išsiųsdami ją elektroniniu paštu mūsų elektroninio pašto adresu.
6.6. Termino išlaikymas. Jei esate vartotojas, atsisakymo termino laikymuisi pakanka, kad paskutinę atsisakymo termino dieną išsiųstumėte mums savo atsisakymą.
6.7 Prekių grąžinimas po atsisakymo. Jei atsisakote sutarties, privalote savo sąskaita grąžinti mums prekes per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo gavimo dienos, pageidautina
6.7.1. išsiųsdami prekes mūsų adresu, kurį nurodėme skundų nagrinėjimo procedūros metu. Prekes mums turite grąžinti nesugadintas, nesuteptas, nenusidėvėjusias, be jokių naudojimo požymių, įskaitant visus priedus ir dokumentus, originalioje pakuotėje. Taip pat turite grąžinti mums visas dovanas ir premijas, kurias gavote pagal nutrauktą sutartį.
6.8 Grąžinimas po sutarties nutraukimo. Jei jūs, kaip vartotojas, atsisakote sutarties, mes grąžinsime sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo atsisakymo gavimo dienos, bet ne anksčiau, nei grąžinsite mums prekes arba pateiksite įrodymą, kad prekės mums buvo išsiųstos. Grąžinsime tik jūsų sumokėtas pristatymo išlaidas pagal pigiausio mūsų siūlomo panašaus pristatymo būdo tarifą. Jei grąžinamų prekių vertė sumažėja dėl kitokio elgesio su jomis, nei tas, kuris būtinas norint susipažinti su jų pobūdžiu, savybėmis ir funkcionalumu, grąžinama suma bus sumažinta suma, kuria sumažėjo prekių vertė. Mes grąžinsime jums lėšas tokiu pat būdu, kokiu jas iš jūsų gavome, arba bet kokiu kitu būdu, dėl kurio susitarsime, su sąlyga, kad jūs nepatirsite papildomų išlaidų.
VARTOTOJŲ IR NE VARTOTOJŲ PRETENZIJOS DĖL PREKIŲ DEFEKTŲ
7.1 Scope. Šis Taisyklių ir sąlygų skyrius jums taikomas tik tuo atveju, jei esate vartotojas arba ne vartotojas, ir reglamentuoja mūsų atsakomybę už Prekių defektus.
7.2. Garantinis laikotarpis. Garantinis laikotarpis yra 24 mėnesiai.
7.3 Mūsų atsakomybė už prekių defektus. Mes esame atsakingi jums už tai, kad prekės būtų be defektų jų gavimo metu ir garantiniu laikotarpiu. Visų pirma esame atsakingi už tai, kad prekės
7.3.1. pasižymi savybėmis, dėl kurių susitarėme, o jei nesusitarėme, tokiomis savybėmis, kurias aprašėme mes arba gamintojas arba kurių galėjote tikėtis, atsižvelgdami į prekių pobūdį ir remdamiesi atlikta reklama,
7.3.2. ji yra tinkama naudoti pagal paskirtį, kurią mes nurodėme, arba pagal paskirtį, kuriai tokios rūšies prekės paprastai naudojamos,
7.3.3. savo kokybe ar atlikimu atitinka sutartą pavyzdį ar modelį, jei kokybė ar atlikimas buvo nustatyti atsižvelgiant į sutartą pavyzdį ar modelį,
7.3.4. ji yra tinkamo kiekio, matų ar svorio; ir
7.3.5. atitinka teisės aktų reikalavimus.
7.4. Išplėstinė kokybės garantija. Jeigu parduodamose prekėse, jų pakuotėje, prie prekių pridėtose instrukcijose, reklamoje ar sutartyje nurodytas ilgesnis nei garantinis laikotarpis, per kurį galima naudoti prekes ar jų dalį, pasibaigus garantiniam laikotarpiui mes būsime atsakingi jums už
7.4.1. prekės ar jų dalis yra tinkamos naudoti pagal įprastą paskirtį,
7.4.2. prekės ar jų dalis išlaiko įprastas savybes.
Išplėstinės kokybės garantijos laikotarpis pradedamas skaičiuoti kartu su garantiniu laikotarpiu. Išplėstinę kokybės garantiją tam tikroms prekėms suteikiame tik tuo atveju, jei garantijos laikotarpis prekėms nurodytas aukščiau nurodytais būdais.
7.5 Atsakomybės apribojimas. Mes nesame atsakingi prieš jus
7.5.1. už prekes, parduotas už mažesnę kainą, dėl kurių defektų buvo susitarta dėl mažesnės kainos,
7.5.2. už nusidėvėjimą, atsiradusį dėl įprasto prekių naudojimo,
7.5.3. naudotų prekių atveju - už defektą, atitinkantį prekių naudojimo ar nusidėvėjimo lygį, kurį prekės turėjo, kai jas perėmėte,
7.5.4. jei prieš priimdami prekes žinojote, kad jos yra nekokybiškos,
7.5.5. jei defektą sukėlėte jūs.
7.6. Teisės įgyvendinimo terminas. Jūs privalote kuo greičiau apžiūrėti prekes ir įsitikinti jų savybėmis bei kiekiu. Jūs privalote pasinaudoti savo teise dėl atsakomybės už prekių trūkumus pas mus be nepagrįsto delsimo, kuo greičiau po to, kai tik galėsite pastebėti trūkumus, per garantinį terminą arba pratęstą kokybės garantijos terminą. Priešingu atveju jūsų teisė į atsakomybę už prekių defektus išnyks ir neturėsite teisės į jokią kompensaciją.
7.7. Jūsų teisės prekių defektų atveju. Jei prekės yra nekokybiškos, turite teisę:
7.7.1. nemokamai pašalinti defektą,
7.7.2. jei defekto ištaisyti ar pakeisti prekes ar jų dalį neįmanoma, atsisakyti sutarties,
7.7.3. į pagrįstą pirkimo kainos nuolaidą.
7.8. Jūsų teisės naudotų prekių defekto atveju. Jei prekės, parduotos su defektu, arba prekės, parduotos kaip naudotos, turi defektą, turite teisę
7.8.1. reikalauti, kad defektas būtų pašalintas nemokamai,
7.8.2. gauti pagrįstą nuolaidą pirkimo kainai,
7.8.3. jei nei defekto pašalinti, nei suteikti nuolaidą pirkimo kainai neįmanoma, atsisakyti sutarties.
7.9. Jūsų teisės, jei prekių defektas pasireiškia pakartotinai arba kelis kartus. Jei dėl pasikartojančio to paties defekto po remonto arba dėl kelių defektų negalite tinkamai naudotis prekėmis, turite teisę savo pasirinkimu
7.9.1. gauti naują prekę arba pakeisti jos dalį, tačiau tai netaikoma prekėms, parduotoms su defektu, arba naudotoms prekėms,
7.9.2. gauti pagrįstą pirkimo kainos nuolaidą,
7.9.3. atsisakyti sutarties.
Defektas laikomas pasikartojančiu, jei tas pats defektas atsiranda prekėms po bent dviejų ankstesnių remontų. Daugkartiniu defektu laikomas bent trijų defektų, kurių kiekvienas savarankiškai trukdo naudotis prekėmis, atsiradimas vienu metu.
7.10. Negalimumas reikalauti nutraukti sutartį ir pristatyti naujas prekes. Jei negalite grąžinti prekių tokios būklės, kokios jas gavote, negalite atsisakyti sutarties ar reikalauti pristatyti naujas prekes. Ši nuostata netaikoma,
7.10.1. jei būklė pasikeitė dėl patikrinimo, kurio metu buvo nustatyta, kad prekės yra nekokybiškos,
7.10.2. jei prekes naudojote iki defekto nustatymo,
7.10.3. jei savo veiksmais ar neveikimu nesukėlėte negalimumo grąžinti nepakeistos būklės prekių; arba
7.10.4. jei prekes pardavėte iki defekto pastebėjimo, jei jas sunaudojote arba jei pakeitėte prekes įprastomis naudojimo sąlygomis; jei taip atsitiko tik iš dalies, turite mums grąžinti tai, ką dar galite grąžinti, o už likusią dalį kompensuoti tiek, kiek gavote naudos iš prekių naudojimo.
7.11 Pretenzijų pareiškimo būdas. Tuo atveju, jei norite pasinaudoti savo teise pagal atsakomybę už defektus, geriausias būdas tai padaryti yra
7.11.1. siųsdami prekes adresu, kurį nurodysime procedūros metu,
7.11.2. jei garantinėje kortelėje ar kitame dokumente, esančiame ant prekių pakuotės ar mūsų internetinėje parduotuvėje, nurodytas kitas asmuo, paskirtas reikalauti atsakomybės už defektus, iš šio asmens.
7.12. Pretenzijos duomenys. Prekės mums turi būti perduotos tokios būklės, kad galėtume įvertinti pretenzijos pagrįstumą, visų pirma prekės negali būti perduotos nepagrįstai purvinos. Pateikdami pretenziją, privalote:
7.12.1. pateikti įrodymą, kad prekės buvo įsigytos iš mūsų,
7.12.2. nurodyti, dėl kokio defekto pretenduojate ir kaip norite, kad pretenzija būtų patenkinta. Prašomo pretenzijos nagrinėjimo būdo vėliau be mūsų sutikimo keisti negalima.
7.13. Pretenzijos nagrinėjimas. Jei esate vartotojas, jūsų pretenzija bus išnagrinėta nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pretenzijos pateikimo dienos. Jei esate ne verslininkas, jūsų pretenzija bus išnagrinėta be nepagrįsto delsimo. Per šį laikotarpį jums bus pranešta apie jūsų skundo nagrinėjimą, o prekės bus grąžintos tokiu pat būdu, kokiu jos buvo perduotos mums, kai pateikėte skundą. Jei pretenzija laiku neišsprendžiama, turite teisę atsisakyti sutarties. Jei jūsų pretenzija bus patenkinta, garantinis laikotarpis ir pratęstas kokybės garantijos laikotarpis bus pratęstas tiek laiko, kiek užtruko jūsų pretenzijos nagrinėjimas.
7.14. Pretenzijos pateikimo išlaidų kompensavimas. Pretenzijos atveju turite teisę į būtinų išlaidų, kurios buvo pagrįstai patirtos įgyvendinant savo teisę pagal atsakomybę už gaminį, atlyginimą. Jei pretenzija atmetama, mes turime teisę į būtinų išlaidų, kurias patyrėme grąžindami jūsų prekes, atlyginimą.
7.15. Pretenzijos patvirtinimas. Kai pasinaudosite savo teise pagal atsakomybę už gaminį, mes jums išduosime raštišką patvirtinimą apie tai, kada pasinaudojote savo teise, koks yra pretenzijos dalykas ir pretenzijos nagrinėjimo būdas, pretenzijos nagrinėjimo datos ir būdo patvirtinimą, įskaitant patvirtinimą apie remontą ir jo trukmę, arba raštišką pretenzijos atmetimo pagrindimą.
PRETENZIJOS DĖL PREKIAUTOJO PADARYTŲ PREKIŲ DEFEKTŲ
8.1. Taikymo sritis. Šis Taisyklių ir sąlygų skyrius taikomas tik tuo atveju, jei esate verslininkas, ir reglamentuoja mūsų atsakomybę už Prekių defektus.
8.2 Mūsų atsakomybė už prekių defektus. Mes pristatysime jums sutartą kiekį, kokybės ir pagaminimo kokybę atitinkančias Prekes. Jei dėl kokybės ir atlikimo nesusitarta, mes pristatysime jums tokios kokybės ir atlikimo Prekes, kurios tinka sutartyje nurodytam tikslui; kitais atvejais - įprastai paskirčiai. Jei kiekis nurodytas tik apytiksliai, nustatysime tikslų kiekį. Jei prekės yra nekokybiškos, kai žalos rizika pereina jums, už tai atsakome mes. Ši nuostata netaikoma, jei defektas yra toks, kurį galima nustatyti įprastai rūpestingai sudarant sutartį.
8.3 Papildoma garantija įmonėms. Mes neteikiame papildomos kokybės garantijos ir neatsakome už prekių defektus, atsiradusius po to, kai žalos rizika perėjo jums.
8.4. Atsakomybės apribojimas. Mes nesame atsakingi prieš jus
8.4.1. už prekes, parduotas už mažesnę kainą, dėl kurių defektų buvo susitarta dėl mažesnės kainos,
8.4.2. už nusidėvėjimą, atsiradusį dėl įprasto prekių naudojimo,
8.4.3. naudotų prekių atveju - už defektą, atitinkantį prekių naudojimo ar nusidėvėjimo lygį, kurį prekės turėjo, kai jas perėmėte,
8.4.4. dėl prekių defektų, jei tai akivaizdu iš jų pobūdžio, ypač greitai gendančių prekių atveju,
8.4.5. už prekių defektus, jei apie juos žinojote prieš priimdami prekes,
8.4.6. už prekių defektus, jei juos sukėlėte jūs.
8.5. Teisės įgyvendinimo terminas. Jūs privalote kuo greičiau apžiūrėti prekes ir įsitikinti jų savybėmis bei kiekiu. Jūs privalote pasinaudoti savo teise pagal atsakomybę už prekių trūkumus pas mus be nepagrįsto delsimo, kuo greičiau po to, kai tik galėsite pastebėti trūkumus. Ne vėliau kaip per 6 mėnesius, o paslėpto defekto atveju - per 2 metus nuo tos dienos, kai mes jums pristatome prekes, šia teise galima pasinaudoti. Priešingu atveju jūsų teisė į atsakomybę už prekių defektus išnyks ir nebus suteikta.
8.6 Jūsų teisės esminio sutarties pažeidimo atveju. Jei defektas yra esminis sutarties pažeidimas, turite teisę:
8.6.1. ištaisyti defektą pateikiant naujas prekes be defektų arba pateikiant trūkstamas prekes,
8.6.2. ištaisyti defektą remontuojant prekes,
8.6.3. gauti pagrįstą pirkimo kainos nuolaidą; arba
8.6.4. atsisakyti sutarties.
Esminiu sutarties pažeidimu laikomas prekių pristatymas su trūkumu, apie kurį sutarties sudarymo metu turėjome žinoti, kad jei būtumėte jį numatę, nebūtumėte su mumis sudarę sutarties; kitais atvejais sutarties pažeidimas laikomas neesminiu. Jei nepranešate mums apie savo pasirinktą teisę, turite tokias pačias teises kaip ir neesminio sutarties pažeidimo atveju.
8.7 Jūsų teisės neesminio sutarties pažeidimo atveju. Jei defektas bus neesminis sutarties pažeidimas, turite teisę:
8.7.1. ištaisyti defektą,
8.7.2. gauti pagrįstą nuolaidą pirkimo kainai.
Jei nepranešite mums apie pasirinktą teisę, mes galime ištaisyti defektą pataisydami prekes, pristatydami naujas prekes arba pristatydami jums tai, ko nepristatėme. Vėliau be mūsų sutikimo negalite pakeisti pasirinktos teisės.
8.8. Negalimumas reikalauti nutraukti sutartį ir pristatyti naujas prekes. Jei negalite grąžinti prekių tokios būklės, kokios jas gavote, negalite atsisakyti sutarties arba reikalauti pristatyti naujas prekes. Ši nuostata netaikoma,
8.8.1. jei būklė pasikeitė dėl patikrinimo, kurio metu buvo nustatyta, kad prekės yra nekokybiškos,
8.8.2. jei prekes naudojote iki defekto nustatymo,
8.8.3. jei jūs savo veiksmais ar neveikimu nesukėlėte negalimumo grąžinti nepakeistos būklės prekių; arba
8.8.4. jei prekes pardavėte iki defekto pastebėjimo, jei jas sunaudojote arba jei prekes pakeitėte įprasto naudojimo metu; jei taip atsitiko tik iš dalies, turite mums grąžinti tai, ką dar galite grąžinti, o už likusią dalį kompensuoti tiek, kiek gavote naudos iš prekių naudojimo.
8.9 Pretenzijų pareiškimo būdas. Tuo atveju, jei norite pasinaudoti savo teise pagal atsakomybę už defektus, galite tai padaryti:
8.9.1. siųsdami prekes adresu, kurį nurodysime procedūros metu,
8.9.2. jei garantinėje kortelėje ar kitame dokumente, ant prekių pakuotės ar mūsų internetinėje parduotuvėje nurodytas kitas asmuo, paskirtas reikalauti atsakomybės už defektus, iš šio asmens.
8.10. Pretenzijos elementai. Prekės mums turi būti perduotos tokios būklės, kad galėtume įvertinti pretenzijos pagrįstumą, visų pirma prekės negali būti perduotos nepagrįstai nešvarios. Pateikdami pretenziją, privalote:
8.10.1. įrodyti, kad prekės buvo įsigytos iš mūsų,
8.10.2. nurodyti, dėl kokio defekto pretenduojate ir kaip norite, kad pretenzija būtų patenkinta. Pageidaujamo pretenzijos nagrinėjimo būdo vėliau negalima keisti be mūsų sutikimo.
8.11 Pretenzijos nagrinėjimas. Jūsų skundas bus išnagrinėtas be nepagrįsto delsimo. Prekės jums bus grąžintos tokiu pat būdu, kokiu jos buvo perduotos mums pretenzijos pateikimo metu. Jei jūsų pretenzija bus priimta, jūsų teisių pagal atsakomybę už defektus įgyvendinimo laikas bus pratęstas tiek laiko, kiek mums prireikė jūsų pretenzijai išnagrinėti.
8.12 Pretenzijos išlaidų atlyginimas. Jei jūsų pretenzija priimama, turite teisę į būtinų išlaidų, pagrįstai patirtų įgyvendinant savo teises pagal atsakomybę už gaminio trūkumus, atlyginimą. Jei pretenzija atmetama, mes turime teisę į būtinų išlaidų, kurias patyrėme grąžindami jūsų prekes, atlyginimą.